Сортування товарів
Фільтр
От
До

Gucci

Показано з 1 по 50 із 881 (18 сторінок)

Gucci: від благородної розкоші до ультрасучасних трендів

Еклектичний, романтичний та прогресивний Модний дім Гуччі – це італійська майстерність виконання, безкомпромісна якість та випереджаючі час інновації. Віддаєте перевагу розкоші та благородній класиці? Тоді у вашому списку must have напевно є шкіряна сумка Bamboo та культові лофери із пряжкою у вигляді стремена. Вважаєте, що мода – не просто гарна сукня, а й спосіб висловити свою яскраву індивідуальність, інтелект та самоіронію? Тоді пропонуємо познайомитись ближче з оновленим Gucci. На нашій ресейл-платформі ви знайдете не лише одяг, взуття та аксесуари з культових колекцій, а й речі, які проповідують нову естетику бренду.

Історія бренду "Гуччі"

Історія Модного дому Gucci, що увійшов до числа найпрестижніших люксових брендів, почалася з продажу екіпіровки для кінного спорту. Сьогодні він, поряд з Balenciaga, Alexander McQueen та Yves Saint Laurent, входить до складу французького модного конгломерату Kering.

Успіх не відразу посміхнувся наполегливому, темпераментному італійцю Гуччо Гуччі. Між двома спробами відкрити власну справу – кілька років рутинної роботи швейцаром та офіціантом у готелі Savoy у Лондоні. Зібрані там гроші та досвід, відточений у середовищі crème de la crème смак, а потім вдало обрана ніша – виробництво жокейського екіпірування – відкрили молодому підприємцю шлях до успіху. У середині 1920-х популярність першокласних шкіряних виробів від Gucci стрімко розросталася серед вищого суспільства Європи. А до середини ХХ століття слава про італійську модну марку, яка значно розширила свій асортимент, переступила за океан. На легендарній Avenue 5 у Нью-Йорку розташувався перший у США магазин Gucci.

Багато знаменитостей, включаючи Голлівудських дів, стали все частіше з'являтися у сукнях, аксесуарах та з розкішними сумками від італійського бренду. Довгий час обличчям марки була блискуча княгиня Монако Грейс Келлі. Вона стала натхненницею створення культового принту Flora. Згодом шовкові хустки з вишуканим квітковим візерунком перетворилися на один із символів Будинку Gucci, поряд із знаменитими лоферами та сумками з бамбуковою ручкою.

Після смерті Гуччо Гуччі, створена ним модна імперія похитнулася: сімейні чвари і боротьба його синів за верховенство в компанії згубно позначилися на її репутації. І тільки коли інші члени сім'ї відійшли від справ, а біля керма став Мауріціо Гуччі, зі смутою було покінчено. Наступна хвиля успіху в середині 90-х і зліт продажів бренду стали заслугою нового креативного директора - Тома Форда. Він зробив ставку на жіночність, сексуальність і чуттєвість, а головним гаслом проголосив «sex sells». Фріда Джанніні, яка очолювала Будинок Gucci до 2014 року, загалом дотримувалася заданої Томом Фордом гламурно-рок-н-рольної естетики, утримуючи бренд на плаву.

4 причини запаморочливого успіху італійського модного будинку «Gucci»

Нова ера для Модного дому розпочалася у 2015 році, коли на посаду креативного директора було призначено молодого неординарного дизайнера Алессандро Мікеле. Він повністю перепрошив концепцію Gucci, зробивши його улюбленцем міленіалів і одним з найбільш продаваних люксових брендів у світі. Причин такого запаморочливого успіху кілька:

  1. Дотримання духу часу. Очолюванний Алессандро Мікеле Gucci круто змінив свій курс і оновив поняття «розкіш» під контекст 21 століття. «Sex sells» та жіночний гламур змінили алюзивні та постмодерністські мотиви, фрикуватість та інтелект. Нова концепція відображає всі передові віяння часу, виступає за інновації та культурне розмаїття.
  2. Грамотний маркетинг. Харизматичний креативний директор виявився ще й гуру маркетингу. Курс на диджиталізацію, ставка на інтернет-контент, соцмережі, креативність та гумор у рекламних компаніях не лише розвіюють модні стереотипи, а й кратно збільшують кількість шанувальників бренду та його продажі.
  3. Інтелект та самоіронія. Алессандро Мікеле – ерудований прихильник історії та мистецтва, екстравагантний постмодерніст та захоплений колекціонер. Не дивно, що вся естетика Gucci просочена алюзіями, цитатами та не позбавлена ​​самоіронії. Чого тільки варті футболки з написами на кшталт Guccify Yorself та логотип Guccy – кумедний тролінг, націлений на виробників підробок.
  4. Нестандартні музи та амбасадори. Джаред Лєто, Бетт Дітто, Петра Коллінз – яскраві, талановиті, харизматичні особистості. Вони не вписуються у певні канони та стандарти, що дуже гармонує з оновленою концепцією бренду.

Gucci XXI століття – це інноваційні тренди, що балансують на межі розкоші та кітчу, екологічність та інтелектуальний шик, які заволоділи умами найпрогресивніших модників.

Брендові речі Gucci на The Originals

Широкий асортимент одягу, взуття та аксесуарів від Gucci, зібраний на нашій ресейл-платформі, поповнюється як стильними новинками, так і ексклюзивними вінтажними речами з культових колекцій бренду. Любите моду з інтелектом, цінуєте індивідуальність та неординарність? Тоді настав час поповнити свій гардероб брендовими речами від Гуччі. Бажаємо вдалих покупок!