Сортування товарів
Фільтр
От
До

Valentino

Показано з 1 по 50 із 487 (10 сторінок)

Valentino: 30 відтінків червоного та мода на жіночність

Всесвіт Valentino – це червоний колір, що став візитною карткою бренду, Голлівудський гламур та найкращі традиції італійської елегантності. Якщо ви, як і знаменитий кутюр'є Валентино Гаравані вважаєте, що одяг має підкреслювати жіночність та чуттєвість, то в його колекціях одягу, взуття та аксесуарів ви напевно знайдете своє натхнення. На The Originals зібрані не лише новинки розкішних виробів італійського Модного дому, а й рідкісні вінтажні сумочки, туфлі, окуляри та інші речі з культовим логотипом «V».

Історія створення та розквіт бренду «Valentino»

Повернувшись на батьківщину після навчання та стажування у Франції, талановитий і перспективний модельєр Валентино Гаравані вирішив розпочати власну справу. В 1959 він відкрив ательє в Римі, де і провів свій перший показ. Роком пізніше амбітний дизайнер зареєстрував бренд із однойменною назвою Valentino. Приблизно тоді він познайомився з Джанкарло Джаметті, який згодом став як його діловим партнером, так і супутником життя.

Вже у середині 60-х слава Valentino досягла небувалих висот. Самобутність і сміливість, що дозволяють йому нехтувати популярними тенденціями в жіночому одязі та взутті, задаючи власні, привернули до бренду увагу знаменитостей. Одну з ключових ролей зіграла весільна сукня Жаклін Кеннеді для одруження з грецьким судновим магнатом Арістотелем Онассісом. Вбрання кольору топленого молока з Collezione Bianco, яку, до речі, модні критики назвали «безбарвною», принесло Валентино Гаравані всесвітню славу. Потім пішли вінчальні сукні Елізабет Тейлор, нинішньої королеви Нідерландів Максими, принцеси Швеції Мадлен, голлівудських див Енн Хетеуей і Дженніфер Лопес.

Вишуканий і жіночний одяг та взуття від італійського кутюр'є оцінили Діана Вріланд, Софі Лорен та Одрі Хепберн. За ними потяглася ціла плеяда знаменитостей – від європейської еліти до зірок Голлівуду – Діани Крюгер, Кейт Бланшетт, Дакоти Феннінг, які поповнили список клієнтів бренду. Жодна церемонія вручення Оскара не обходиться без блискучих суконь та туфель від знаменитого Модного дому. За Валентино Гаравані міцно закріпився статус Короля червоних доріжок.

Тенденції розвитку

Любитель масштабних прийомів та пишних вечірок, уславлений дизайнер відзначив 30-річний ювілей своєї кар'єри на розкішній віллі Медічі з небаченим досі у фешн-світі розмахом. Втім, Валентино віддає перевагу грандіозності та масштабності у всьому. Він невпинно розширює не лише виробництво одягу, взуття та аксесуарів, а й випускає власну парфумерію та колекції предметів розкоші, що включають текстиль, меблі та навіть шпалери. А 1990 року в Римі відкривається Академія Valentino, в якій проводяться покази бренду, різні арт-виставки та світські заходи.

У 2008 році під овації Міуччі Прада, Уми Турман, Катрін Деньов та інших селебриті Valentino Garavani завершує 45-річну кар'єру у своєму Модному домі грандіозним фінальним показом. Шоу завершило феєричне дефіле Єви Герцигової, Наомі Кемпбел, Клаудії Шиффер та інших супермоделей у культових червоних сукнях Red Valentino. Керівництво компанією було передано до рук П'єрпаоло Піччолі та Марії Грації Кьюрі. Новий креативний дует зберіг традиційний і самобутній образ жінки Valentino, вплітаючи його в контекст сучасних тенденцій.

З 2016 року одноосібним керівником італійської марки одягу, взуття, аксесуарів та предметів розкоші стає П'єрпаоло Піччолі. Він зробив повне перезавантаження бренду, віртуозно поєднуючи його найкращі традиції з ультрамодними трендами. Почавши використовувати наноматеріали, елементи спорт-шику та поп-арту, а також новий логотип VLNT у своїх колекціях, він об'єднав світ люксу з популярною вуличною культурою. І не помилився. Завдяки такому курсу продукція компанії залишається актуальною та самобутньою, а сама марка займає почесну нішу у сучасній фешн-індустрії.

Що лежить у ДНК Valentino

Кожен видатний Дім моди має свої характерні особливості, які роблять його продукцію, від одягу та взуття до сумочок та аксесуарів, відомим та автентичним. Valentino прославили:

  • червоний – улюблений колір Гаравані. Дизайнер упевнений, що червоний йде всім жінкам, головне пам'ятати, що він має понад 30 відтінків. Red Valentino – фірмовий відтінок бренду був навіть запатентований;
  • курс на жіночність, якого дотримується модна марка, незважаючи ні на які віяння часу. Мода на унісекс та розмивання кордонів між чоловічим та жіночим не змусили Valentino відмовитися від своєї головної традиції;
  • романтичність і драматизм, що виражаються в пишних спідницях, пір'ї та яскравих соковитих кольорах – закодовані в модному ДНК бренду;
  • об'єм, розкішні тканини, складний декор, вишивка, мережива та хутряні елементи – невід'ємні складові всіх знакових колекцій марки;
  • італійський аристократизм та елегантність перетворюють спідниці, сукні, шорти, сумочки, туфлі та навіть кеди від Валентино на справжні модні шедеври.

Бренду, який оспівує жіночність, не чужі й елементи глем-року. Культові заклепки пірамідальної форми Rockstud стали ще однією рисою італійського Будинку моди. Їх можна побачити на ремінцях босоніжок, туфель та іншого взуття, а також на сумках та аксесуарах від Valentino.

З чим носити туфлі "Валентино"?

Туфлі Rockstud – окремий жанр модної імперії «V». Вони яскраво контрастують із тим романтичним образом, який оспівується у колекціях бренду. Елегантні човники та їх варіації, прикрашені металевими шпильками – незвичайний мікс рок-н-ролу та класики. Вони можуть одночасно послужити як базове взуття, так і акцентною деталлю. Зійшовши з червоних доріжок, туфлі від Valentino впевнено увійшли й до повсякденного жіночого гардеробу. З чим їх носити? Із сукнями, спідницями, джинсами, брюками та шортами різних фасонів і стилів, надихаючись образами Міли Йовович, Елізи Налін, Ванесси Хадженс, Олівії Палермо та кронпринцеси Норвегії Метте-Маріт.

Брендові речі Valentino на The Originals

Валентино Гаравані стверджує, що знає, чого хочуть жінки: вони хочуть бути красивими. Люксовий одяг та взуття «Valentino» свідчать, що іменитий кутюр'є, на відміну від багатьох чоловіків, справді добре розуміється на бажаннях представниць прекрасної статі. А ми – команда ресейл-платформи The Originals, – добре розуміємося на брендах преміум сегмента, безпомилково автентифікуючи кожен виріб, що продається нами.

Насолоджуйтесь етичним шопінгом та поповнюйте свій гардероб розкішними, жіночними та елегантними речами від провідних світових модних марок на нашій ресейл-платформі.