Gucci
Показано з 1 по 50 із 1608 (33 сторінок)
Еклектичний, романтичний та прогресивний Модний дім Гуччі – це італійська майстерність виконання, безкомпромісна якість та випереджаючі час інновації. Віддаєте перевагу розкоші та благородній класиці? Тоді у вашому списку must have напевно є шкіряна сумка Bamboo та культові лофери із пряжкою у вигляді стремена. Вважаєте, що мода – не просто гарна сукня, а й спосіб висловити свою яскраву індивідуальність, інтелект та самоіронію? Тоді пропонуємо познайомитись ближче з оновленим Gucci. На нашій ресейл-платформі ви знайдете не лише одяг, взуття та аксесуари з культових колекцій, а й речі, які проповідують нову естетику бренду.
Історія Модного дому Gucci, що увійшов до числа найпрестижніших люксових брендів, почалася з продажу екіпіровки для кінного спорту. Сьогодні він, поряд з Balenciaga, Alexander McQueen та Yves Saint Laurent, входить до складу французького модного конгломерату Kering.
Успіх не відразу посміхнувся наполегливому, темпераментному італійцю Гуччо Гуччі. Між двома спробами відкрити власну справу – кілька років рутинної роботи швейцаром та офіціантом у готелі Savoy у Лондоні. Зібрані там гроші та досвід, відточений у середовищі crème de la crème смак, а потім вдало обрана ніша – виробництво жокейського екіпірування – відкрили молодому підприємцю шлях до успіху. У середині 1920-х популярність першокласних шкіряних виробів від Gucci стрімко розросталася серед вищого суспільства Європи. А до середини ХХ століття слава про італійську модну марку, яка значно розширила свій асортимент, переступила за океан. На легендарній Avenue 5 у Нью-Йорку розташувався перший у США магазин Gucci.
Багато знаменитостей, включаючи Голлівудських дів, стали все частіше з'являтися у сукнях, аксесуарах та з розкішними сумками від італійського бренду. Довгий час обличчям марки була блискуча княгиня Монако Грейс Келлі. Вона стала натхненницею створення культового принту Flora. Згодом шовкові хустки з вишуканим квітковим візерунком перетворилися на один із символів Будинку Gucci, поряд із знаменитими лоферами та сумками з бамбуковою ручкою.
Після смерті Гуччо Гуччі, створена ним модна імперія похитнулася: сімейні чвари і боротьба його синів за верховенство в компанії згубно позначилися на її репутації. І тільки коли інші члени сім'ї відійшли від справ, а біля керма став Мауріціо Гуччі, зі смутою було покінчено. Наступна хвиля успіху в середині 90-х і зліт продажів бренду стали заслугою нового креативного директора - Тома Форда. Він зробив ставку на жіночність, сексуальність і чуттєвість, а головним гаслом проголосив «sex sells». Фріда Джанніні, яка очолювала Будинок Gucci до 2014 року, загалом дотримувалася заданої Томом Фордом гламурно-рок-н-рольної естетики, утримуючи бренд на плаву.
Нова ера для Модного дому розпочалася у 2015 році, коли на посаду креативного директора було призначено молодого неординарного дизайнера Алессандро Мікеле. Він повністю перепрошив концепцію Gucci, зробивши його улюбленцем міленіалів і одним з найбільш продаваних люксових брендів у світі. Причин такого запаморочливого успіху кілька:
Gucci XXI століття – це інноваційні тренди, що балансують на межі розкоші та кітчу, екологічність та інтелектуальний шик, які заволоділи умами найпрогресивніших модників.
Широкий асортимент одягу, взуття та аксесуарів від Gucci, зібраний на нашій ресейл-платформі, поповнюється як стильними новинками, так і ексклюзивними вінтажними речами з культових колекцій бренду. Любите моду з інтелектом, цінуєте індивідуальність та неординарність? Тоді настав час поповнити свій гардероб брендовими речами від Гуччі. Бажаємо вдалих покупок!