Tiffany & Co – «американська мрія» в ювелірному огранюванні
Tiffany & Co – символ розкоші у найкращих американських традиціях. Шедеври ювелірного мистецтва, упаковані в легендарну бірюзову коробочку з білим бантом, примушують частіше битися серця мільйонів жінок по всьому світу. Клієнти бренду – державні та політичні діячі, перші леді та кінодіви, фінансисти та найвпливовіші представники фешн-індустрії.
Історія бренду
Почавши в 1837 році з продажу канцелярії та виробів зі срібла, молодий Чарльз Тіффані з другом Джоном Янгом поступово розширювали асортимент свого магазину. У ньому з'явилися предмети розкоші та ювелірні прикраси. Стрімко зростаючий успіх став результатом грамотних маркетингових рішень та революційних нововведень:
- фіксовані ціни на товар без будь-яких знижок. На той час це було винятковим явищем, оскільки зазвичай ціна була предметом торгу між продавцем і покупцем. В результаті ім'я Тіффані стало міцно асоціюватись з високою якістю та елітарністю;
- відмова від продажу ювелірних виробів у кредит, а лише за готівку, що сприяло припливу найзаможніших клієнтів, які бажають купувати стильні та оригінальні прикраси преміальної якості;
- у 1845 році було створено перший каталог прикрас та предметів розкоші Tiffany Blue Book. Згодом подібні каталоги, що знайомлять клієнтів з асортиментом, стали випускати всі поважаючі себе ювелірні будинки;
- бірюзово-блакитний колір коробок, в які упаковують прикраси бренду, був запатентований під назвою Tiffany Blue. Сама ж коробка, як і її витончений колір, стали головними символами компанії;
- злегка випереджаючи свій час, ювелірний будинок у 2105 році запустив додаток, завдяки якому можна не лише приміряти кільце, а й вибрати необхідні параметри, такі як вага та каратність каменю.
Завдяки блискучим маркетинговим ходам компанія користується незмінно високою популярністю та затребуваністю. Проте головна цінність Tiffany & Co – її продукція.
Ювелірні прикраси Tiffany & Co
Найвідоміші колекції прикрас ювелірного будинку це:
- Мінімалістична лінія Tiffany T, де головним мотивом став Т-елемент. Кільця, кулони та сережки з двома спрямованими один на одного буквами Т гармонійно поєднують елегантну класику та сучасні тренди.
- Paloma Picasso™ – результат блискучої співтворчості з дочкою знаменитого художника, на честь якої названа вся колекція. До неї увійшли графічні, монументальні персні, браслети та сережки з дорогоцінним та напівдорогоцінним камінням.
- Tiffany Atlas була навіяна одним із символів компанії – круглим годинником з римськими цифрами, що тримаються на плечах титана Атласа. Прикраси з рожевого, білого та жовтого золота виконані в мінімалістичному дизайні, а їхньою головною родзинкою стали діамантове паве та римські цифри.
- У лінії Return to Tiffany використано легендарний брендовий мотив – порядковий номер та гравіювання «Please return to Tiffany & Co» на кожному виробі. Спочатку це було зроблено з метою, щоб втрачену прикрасу можна було швидше знайти та повернути господареві. І хоча ця традиція не збереглася, лаконічні серця з гравіюванням принесли величезну популярність цій колекції.
- Tiffany Keys – ключ до жіночих сердець. Її головний елемент – підвіска у вигляді ключика з витонченим візерунком у вигляді королівської лілії, серця, трилисника або бабки. Для її створення використовуються платина, золото, стерлінгове срібло та, звичайно ж, діаманти.
Інші знакові колекції ювелірного будинку: Elsa Peretti™, Tiffany Schlumberger, Victoria™, Tiffany Hardwear.
Люксові прикраси та аксесуари на The Originals
Сяючі діаманти в сережках, кулонах, кільцях та браслетах Тіффані – гідне огранювання вашого вишуканого смаку. На нашій ресейл-платформі ви можете купити прикраси із найкращих колекцій світових люксових брендів. Ми ретельно перевіряємо справжність кожного виробу, виставленого нами на продаж. Насолоджуйтесь безпечним та комфортним шопінгом разом з The Originals!