Сортування товарів
Фільтр
От
До

Sandro

Показано з 1 по 50 із 209 (5 сторінок)

Між casual і classic: Sandro

Одяг Sandro займає сегмент у модній індустрії, званий affordable luxury. Доступна розкіш стала популярною серед тих, хто між престижним відомим брендом та мас-маркетом вибирає якість, зручність, лаконічність та відповідність сучасним тенденціям.

Історія модного дому

Модна Франція завжди віддавала перевагу старовинним брендам та розкішним ательє, а загальне визнання, досягнуте своїми руками, стало можливим не так давно. Один із таких прикладів — сестри Евелін Четріт та Джудіт Мілгром, які переїхали до Парижа з Марокко. Вони з дитинства захоплювалися модою, що й визначило їхню завзятість у досягненні мети.

Бренд Сандро був створений у 1984 році. Він поєднує в собі елегантність та недбалість, заснований на пам'яті колориту Марокко та розумінні сучасних тенденцій моди. У брендовому одязі Сандро дотримується балансу чоловічого та жіночого начал, гармонійно уживається класика та міський стиль, тому строгі сорочки не дисонують з джинсами, а кросівки доповнюють строгий штанний костюм. У 1998 році Джудіт Мілгром вирішила зосередитися на жіночніших дизайнах, тому вона створила особистий бренд — Maje.

Колекції для чоловіків, зокрема взуття, випускає син Евелін — дизайнер та артдиректор Ілан Хетріт. Він позначив індивідуальний підхід до чоловічої моди прет-а-порте та представляє свої колекції на fashion-подіях у модних столицях світу.

Чим приваблює бренд?

Купують одяг бренда Sandro ті, хто цінує безтурботний шикарний французький стиль та готовий підтримувати прагнення компанії до екологічного виробництва. Евелін Четріт створює комфортний міський гардероб для дівчат, які люблять скромність, але не хочуть залишатися непоміченими.

Особливе місце у брендових колекціях приділяється візерункам. Для виготовлення своїх виробів компанія використовує якісні та дорогі матеріали — мереживну тканину, квіткові принти, шовк, трикотаж, атлас, бавовну, оксамит, шкіру гладенького вироблення. Щодо колірної палітри перевага надається непомітним відтінкам — капучино, слонова кістка, теракота.

Успіх бренда завдячує інтуїції Евеліни Хетріт та її розумінню бажань жінок, які хочуть почуватися одночасно розслаблено та гламурно, шикарно та комфортно.